sâmbătă, 23 martie 2013

Eurovision 2013 castigator Italia



Eurovision 2013 castigator Italia.

Castigatorul festivalului Sanremo, Marco Mengoni va reprezenta Italia la Eurovision cu piesa L'Essenziale.

Marco Mengoni s-a născut la data de 25 decembrie 1988 în Ronciglione, o comună în Provincia Viterbo, Lazio din Italia și este singurul copil al cuplului format din Nadia și Maurizio Mengoni. Fiind pasionat de muzică încă de la o vârstă fragedă, Marco se înscrie la o școală de canto la paisprezece ani. Vorbind despre începuturile sale muzicale, interpretul declară: „Copil fiind, ascultam orice: de la muzică pop la R&B, soul, rock, iar odată cu trecerea timpului am început să-mi diversific cultura muzicală, să descopăr piese pe care le cântam la karaoke cu mare timiditate. La un moment dat părinții mei m-au ascultat cântând și așa i-am convins să mă trimită la o școală de muzică.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu